Je to něco málo přes tři měsíce, kdy jsme vás poprvé informovali o výraznějším úbytku předplatitelů nejoblíbenějšího MMORPG posledních několika let, World of Warcraft. Tehdy můj kolega uváděl ztrátu přibližně tří set tisíc hráčů, což je sice relativně dost, ovšem stále to vzhledem k celkovým 11,1 milionům bylo relativně zanedbatelné číslo.
Jenže co se nestalo, uběhne přibližně dvanáct týdnů a měsíčních předplatitelů World of Warcraft je opět méně a to dokonce o osm set tisíc (WoW tedy na oficiálních serverech momentálně hraje 10,3 milionů lidí). Blizzard si je nastalé situace určitě vědom a i když stále dokola uvádí, že jde pořád o nejhranější MMORPG nebo že jde o jednu z nejpopulárnějších online her v Číně, ztráta necelých dvou milionů hráčů za necelý rok už se někde přeci projevit musí. Mike Morhaime, šéf společnosti, nicméně věří, že se tento úbytek podaří zastavit s pomocí nového datadisku, Mists of Pandaria.