Popravdě řečeno, příliš často se s podobnými statistikami nesetkáváme, jelikož se před námi často neocitá podobně komplexní a co se rozhodování týče otevřená hra. Heavy Rain však byl (nejenom) v tomto směru světlou výjimkou a jak vývojáři z Quantic Dream nedávno zveřejnili, plných 65% hráčů dosáhlo toho nejlepšího možného konce. Tedy v kůži jednoho z hlavních hrdinů, Ethana Marse, zachránili svého syna Shauna. Když se na to podíváme z druhého pohledu, dobrá třetina všech hráčů "selhala".
I další statistiky jsou nesmírně zajímavé, třeba ta, že celou hru dokončilo pouze 74% hráčů a z toho se pouhé třetině podařilo udržet všechny čtyři hratelné postavy naživu. A co je vůbec nejzajímavější, trpělivost hru dohrát kvůli úplně všem možným koncům měla pouze čtyři procenta lidí.
A co vy? Patříte k těm 65% hráčům nebo jste měli to smůlu a ve svém putování za záchranou "vlastního" syna selhali?