Skoro to vypadalo, že Star Wars: The Old Republic přijde, párkrát zamává světelným mečem na pozdrav a pak už jen bude koukat na World of Warcraft ze vzdálenosti několika světelných let. Analytik Doug Creutz z firmy Cowen & Company se ale na základě menší zátěže serverů v březnu a dubnu a také nedávných promo akcí typu víkend hraní zdarma domnívá, že hře se už tak dobře nedaří a naopak předplatitele začíná ztrácet.
K těmto spekulacím se nyní vyjádřil Daniel Erickson z BioWare. Pro PC Gamer upřesnil, že počet předplatitelů neklesá, klesá ale počet hráčů, kteří se současně připojují do hry. Proto ta "lehká" zátěž serverů. Studio prý dělá "první poslední", aby hráče zpátky do hry nalákala. "Nic není vyloučené, když dojde na to, udržet silné a aktivní komunity na servererech," řekl a dodal, že to znamená i "drobné změny" ve vývojovém plánu. Jelikož ale na různých částech hry pracují různé týmy, není prý problém lehce přesunout priority.
Plánované updaty mají přinést funkce typu "vyhledávač skupin" nebo "kvalita života" (ať už to znamená cokoliv, to by vám vysvětlil Karel), ale Erickson ujišťuje, že nový obsah je tou zcela hlavní prioritou.