Autoři o Heavy Rain: nic se nám nepovedlo

Autoři o Heavy Rain: nic se nám nepovedlo
07:39, 31.05.2012

I přes to, že nám Heavy Rain ukázal docela hezkou grafiku a filmovou hratelnost, šéf studia Quantic Dream, David Cage, řekl že vývojový tým byl ve skutečnosti prakticky se vším nespokojen.

Byli jsme ze všeho dost nešťastní. Mysleli jsme si, že odvedeme mnohem lepší práci ve všech oblastech. Že bude lepší rendering, grafika, hratelnost a prostě všechno.

Přitom jsme na to všechno mysleli. Chtěli jsme lépe povyprávět příběh, mít interaktivnější hru. V některých místech se nám nepovedla vybalancovat atmosféra... Makáme na tom.

Ale jedna věc se přecijen povedla: hra se prodávala mnohem lépe než kdokoli čekal, včetně její autorů. Mimochodem povídá se, že na letošní E3 představí Quantic Dream něco nového.

Klik pro zvětšení (Autoři o Heavy Rain: nic se nám nepovedlo)

DALŠÍ

CGwillWin