14:19, 06.06.2012
Samozřejmě, dohrát MMO zní trochu jako oxymóron, ale víte jak to myslíme. Prostě dojeli na poslední možnou úroveň a už se musejí zabavit pouze jinými činnostmi, než sbíráním zkušeností. Problém je v tom, že tohle hráči Star Wars: The Old Republic podle všeho prý zvládli mnohem rychleji, než v BioWare očekávali. Jak říká Daniel Erickson:
Máme hru, která oproti spoustě ostatních MMOček byla opravdu zábavná po celou dobu levelování. To znamená, že u ní hráči seděli v jednom kuse déle než u jakéhokoli jiného MMO. To ale taky znamenalo: 'Pane bože, lidi tímhle prosvištěli fakt rychle.' Hráči se posunuli do dalšího stádia SWTOW mnohem rychleji, než jsme čekali. Průměrně se hrou prokousávali po šesti hodinách hracího času.
Co to znamená v praxi? Že měli v BioWare připraveno málo věcí pro hráče na nejvyšší úrovni. Teď se budou muset pořádně ohánět s přidáváním nového obsahu a nových funkcí v updatech, aby si hráče udrželi. Některé z nich byly představeny teď na E3 - více zde.
VÍCE K TÉMATU: Star Wars: The Old Republic