Přeskočím všechny úvodní okecávající věty: Diablo 3 je s RoS konečně hodné značky Diablo, a skalní příznivci hlásí, že se jedná o lepší datadisk, než byl LoD pro Diablo 2. Přišli jsme o pay2win (aukční dům), ubohé troll dropy i nezajímavé synergie skillů a itemů.
Diablo 3 vždycky postrádalo end game. Ten ve hře samozřejmě byl, sám jsem nahrál neuvěřitelných 2.5 tisíc hodin, ale byl čistě o maxování statů pro dosažení co největší efektivní damage. Jediné měřítko, které se srovnávalo, bylo jak daný hráč ownuje elitky nebo moby a všem nám scházel nějaký faktor zábavy.
Itemizace a gazillion nových legendárek a setů s úžasně variabilními OP vlastnostmi = to je RoS. Všechny classy tak mají k dispozici přehršel možností gearingu a buildingu. Můžete tak se svou postavou dosáhnout na velmi široké spektrum cílů a je jen na vás a vašich dropech, jakým směrem se vydáte.
Co se týče nových prostředí, módů hry a monster, tak ty jsou super, ale jedná se o věci od datadisku očekávané, takže si nemyslím, že má cenu je nějak více rozmazávat. Více v recenzi, a teď už zase pařbě zdar!