Už léta fanoušci Blizzardu spekulují o tom, kdy bude konečně odhalen tajemný projekt Titan, nástupce oblíbeného World of Warcraft. Teď konečně máme definitivní odpověď. Nikdy.
World of Warcraft změnilo způsob, jakým jsme se dívali na MMO hry. Proto měli vývojáři u jejich dalšího projektu jasno. Chtěli přinést do tohoto žánru nové inovace. Tvůrci se snažili skloubit své znalosti ve vývoji MMO her s jejich velmi ambiciózní vizí. To se, ale podle všeho nezdařilo. Projekt prošel revizí a finálně bylo rozhodnuto, že Titan bude zrušen.
Blizzard vždy bylo studio známé tím, že si s vývojem her dají záležet, i kdyby to mělo trvat věčnost. Titan není jediná hra, kterou se Blizzard rozhodl nedokončit. Vzpomeňme si na Starcraft: Ghosts nebo Warcraft Adventures. Tyto hry mohli být skvosty, ale také mohli oddaným hráčům plivnout přímo do obličeje.
Každý z nás má určitě nějakou hru na své černé listině o které si přeje, že by nikdy nevyšla. A proto budu vždy respektovat studia, která hru zruší ve vývoji se ztrátou, namísto aby vydali hru špatnou a "okradla" věrné zákazníky.