Zapomeňte na loňský ročník spíše z povinnosti, Codemaster právě oznámili F1 2015, do nějž vkládají veškerou svoji snahu. Titul má vyjít letos v červenci a zahrajete si jej na PlayStation 4, Xbox One a pochopitelně také na počítačích.
Jednou z hlavních novinek je použití nové verze grafického enginu EGO. To například znamená nové modely aut s více než dvacítkou detailnějších částí jako motor, převodovka, nádrž, aerodynamika, zavěšení nebo (prý) zcela nové zpracování pneumatik. "Díky tomu tak budete schopni pocítit změny přilnavosti způsobené změnami teplot, nastavení, počasí nebo nečistoty," uvedl šéf vývoje, Paul Jeal.
Podstatnou proměnou prochází také celková prezentace, která by měla daleko více připomínat skutečné televizní přenosy, tedy včetně celé startovní procedury a ceremoniálu po závodě. Těšit se můžete na návrat módů jako sezóna, rychlý závod, multiplayer a nový "Pro Season mode".
Velice zajímavé novinky se dočkají hráči na konzolích, kdy budou schopni komunikovat se svým inženýrem tak říkajíc "na přímo" (tedy prostřednictvím Kinectu, respektive PlayStation Camery nebo kompatibilních sluchátek). Velice snadno se tak dostanou k informacím o závodě, počasí, pneumatikách a podobně. Závěrem přidáme ještě jednu drobnost - krom letošní sezóny přidají britští vývojáři také loňský ročník.