Ten rok, co bylo oficiálně oznámen pátý díl série Grand Theft Auto, také vyšel zajímavý a vcelku úspěšný titul Payday: The Heist. Ti, co si jako malí hráli na lupiče a policisty, tak měli možnost svoje nasbírané "zkušenosti" z venkovních her uplatnit do virtuální reality a ukázat, jestli jsou stejně dobří, jako John Dillinger (Johnny Depp) z filmu Veřejní nepřátelé.
Payday: The Heist bylo tak oblíbené, že vývojáři ze studia Overkill brzo přišli s druhým a ještě lepším dílem pojmenovaným prostě Payday 2.
V této době se jim však do jejich menšího rajónku bankovních loupeží snaží nacpat i Battlefield: Hardline a Heists z GTA V. Jsou vývojáři Payday z těchto velkých jmen zastrašeni? Vůbec.
V rozhovoru pro VG247 uvedl Almir Listo, že díky silné fanouškovské základně Payday nemají proč být z výše zmíněných her zastrašeni. Berou je jako výzvu. "Samozřejmě si tyto hry zahrajeme a budeme se u nich dobře bavit, ale zároveň se od nich budeme učit, co udělali dobře, a co by mohli udělat lépe."
"Nechceme Payday 3, Payday 4, Payday 5: Advanced Combat nebo cokoliv jiného. Chceme Payday 2 stále něčím dopovat, aby ti, co si jej již koupili, měli stále chuť ho hrát," vysvětlil Listo.
Sérii Payday mimo jiné čeká v červnu tohoto roku přestup i na konzole PS4 a Xbox One díky dá se říct remasteru druhého dílu (případně jen portu, záleží na tom, kdo to jak bere) Payday 2: The Crimewatch Edition.