Už příští týden v pátek, tedy opravdu těsně před víkendem (luxusně načasováno) se dočkají fanoušci rychlých aut - spíše formulí, svého virtuálního kamaráda - F1 2015. Vyjde pouze na PC, PlayStation 4 a Xbox One.
Jak tedy vývojáři psali v dřívějších prohlášeních, tak majitelé starších konzolí mají už nadobro smůlu a nedočkají se žádného dalšího zpracování - a tedy i o to usilovněji se chtějí věnovat autentičtějšímu zpracování na nových konzolích. Níže v novince naleznete krátký trailer, jenž shrnuje většinu prvků, které nám letošní ročník F1 nabídne.
Na co se tedy můžeme těšit, když už je to téměř za dveřmi? Asi největším a nejvíce diskutovanou novinkou je zbrusu nový engine, jenž tuto hru bude pohánět. Na své si tedy přijdou fajnšmekři, kteří se vyžívají v reálném zpracování, protože každý prvek formule je navržen tak, aby se přibližil co nejvíce realitě - od přilnavosti formule na závodní okruh, opotřebení pneumatik, až po opotřebení motoru...
Velkou míru na tyto jednotlivé prvky bude mít pochopitelně dynamické počasí měnící se během závodu, což má za následek úplně jiné jízdní vlastnosti F1. Věřím, resp. spíš hlavně doufám, že jízdní model bude vybalancován dokonale - čehož se i zároveň bojím, vzhledem k faktu, že jde o první počin na tomto enginu.
Dalšími prvky, které ve hře naleznete je mnohem propracovanější kolizní model, který by měl nejen hezky vizuálně vypadat, ale také se chovat podle fyzikálních zákonů. Tak vězme že ony pověstné první zatáčky budou vypadat z pohledu karambolů, tak jak by měly.
Nerad bych zapomněl zmínit, že veškeré závodění bude doprovázeno i veškerým tím "mimozávodním cirkusem", jenž je s F1 tolik spjat, tedy tak jak formule znáte dnes z televizního zpracování, tak by měli vypadat i ve hře. A jako bonus si budete moci krom letošní sezóny zajet i loňskou - spíše by titulu slušeli historické monoposty, ale zas na druhou stranu od takového velkého přechodu nemůžeme čekat úplně vše, ale i tak se těším až si tuto hru vyzkouším ... co vy?