Ano Star Wars: Battlefront mělo původně mít příběhovou kampaň a že by mu slušela. Ty náznaky příběhu a singlu tam nevypadaly vůbec špatně. EA se rozhodlo "zaříznout" kampaň z důvodů, a to nikoho nemůže překvapit - finančních. Ne, že by byla nákladná, ale hlavní důvod bylo, že by hra nestihla vyjít před filmovým Force Awakens. Tudíž by se nemohla svézt na tom hypu, který Disney dokáže kolem Star Wars poctivě udržovat.
Takže hra byla ořezána o obsah (bez náhrady), vydána za plnou (vysokou) cenu a ještě bylo tvzeno, že to tak vlastně tvůrci chtěli a přišlo jim nejlepší (PR BS). Ve výsledku hra ani nedodala žádné réálie týkající se nového filmu se kterým se svezla. A DLC obsah v Season Passu odpudil nejednoho hráče. Celkem oprávněně má na metacriticu průměrné hodnocení. Takže příště, až budete nadšeně cpát peníze EA, které je hráčsky nakloněné. Což jasně ukazuje jak v Battlefieldu 1 přináší to co hráči opravdu chtějí. Tak si vzpomeňte na Battlefront, protože o hráče jde až v té druhé řadě.