Unravel bol úspech minimálne po stránke umeleckého dojmu a originality artu. Táto prvotina jedného nezávislého severského štúdia dostala finančnú záštitu koncernu Electronic Arts, a aj preto sa jej autor Martin Sahlin mohol len usmievať z neskoršieho záujmu verejnosti. Ostať však stále na scéne vyžaduje nové nápady a ich úspešné realizovanie. EA si spoluprácu s malými vývojármi pochvaľuje a vrámci programu EA Originals, nám dnes predstavuje nový projekt nepodobný tomu s menom Unravel.
Jeho meno je Sea of Solitude a stojí za ním nemecké štúdio Jo-Mei Games sídliac v Berlíne. Hlavnou dizajnérkou je opäť charakteristická vedúca osobnosť projektu s príjemným prízvukom, o čom sa presvedčite nižšie. Cornelia Geppert nám ukazuje príbeh slečny Kay, ktorej osudom je stať sa monštrom. Svet pretvorený masou vodnej hladiny je plný bytostí, medzi aké má v budúcnosti sama patriť a práve hráč má skúsiť pomôcť Kay zvrátiť osud. Koncept je opäť poskladaný na umeleckej báze a určite nepôjde o nič konvenčne zamerané. Výtvarníčka sa nechala pri vývoji inšpirovať slávnou sériou Silent Hill a to vrátane Japonskej kultúry. Uvidíme ako to vystrelí aj s rokom 2017.