Hlavný producent série The Legend of Zelda, Eiji Aonuma sa v nedávnom interview pre časopis Game Informer rozrozprával o štvorročnom vývoji Breath of the Wild. Ten už za pár dní vyvrcholí vydaním po boku novej hernej platformy Nintendo Switch a tak Eiji môže bilancovať a spomínať na čas, ktorý plynul súbežne pri jeho najväčšej hre v kariére.
Priznal sa, že práve tento titul vyvíjal netradične neizolovaný voči hrám zo západu a práve tie mu svojím spôsobom pomohli poskladať koncept pre evolúciu v Zelde po svojom. Aké hry to ale boli? Napríklad séria Far Cry, The Witcher 3: Wild Hunt, a The Elder Scrolls V: Skyrim (bolo ich však oveľa viac). Eiji dodáva, že tento zoznam nevyužíval na nejaké kopírovanie nápadov pre novú Zeldu ale skôr na originálne prvky, ktoré si nechal uležať vzadu v hlave a neskôr ich upravil pre vlastné potreby.
Veľkú poklonu zložil k nohám nedávneho diela The Last Guardian od Fumito Uedu, a podľa jeho slov to bola jedna z mála hier, ktoré dokázal v roku 2016 s úspechom ukončiť. Dodáva však, že určite netreba za hore spomenutými hrami hľadať akékoľvek priame spojenie s hrou Breath of the Wild.