Viac ako päť rokov pracoval pre spoločnosť BioWare na pozícii grafika a aktuálne spravil menšiu recenziu svojich skúseností s touto firmou, voči problémovému výsledku vývoja novej časti série Mass Effect. Andromeda je hold držaná nad vodou číslami, ktoré sú až podozrivo nepresné voči obsahu textovej časti recenzií a tak sa jeden začne pýtať, či EA náhodou neposlalo pár tučných obálok, aby zakryli potencionálny prepad kvality tejto IP.
Spomínané hodnotenie firmy BioWare sa týka jej dvoch hlavných pobočiek. Jedna sídli v Montreale a druhá v meste Edmonton. Celé problémy vraj pramenia už v základnej komunikácii medzi manažmentom týchto dvoch pobočiek, kde si každá ide to svoje a nemajú medzi sebou vôbec priateľské vzťahy, ba naopak vytvárajú konflikty. BioWare Montreal stratil za päť rokov 13 vedúcich osobností a Edmonton 3. Plány sú vraj nastavené prehnane vysoko len aby boli zamestnanci v konečnom dôsledku zrazený dole a zaujímavosťou bol napríklad program platených obedov, ktoré síce zamestnancom uhrádzal samotný zamestnávateľ, avšak na obed mali len 30 minút a hor sa zase k práci. Kto sa vraj ozve s nejakým problémom je okamžite označený za konfliktného jedinca a pomoc od personálneho oddelenia očakávať ani nemusí. To že sa vývoj hier stavia na rýchlosti a menšej reaktivite je už vec samozrejmá u podobných konglomerátov ale rovnako je to jasným dôkazom, prečo nový Mass Effect vyzerá tak ako vyzerá.