Druhý diel budovateľskej a manažérskej stratégie Rollercoaster Tycoon debutoval ešte v roku 2002 a dodnes má stále povesť vysoko cenenej zábavy, ktorá sa môže pri budovaní vlastného zábavného parku tiahnuť až do neskorého rána. Málokto by však očakával, že v tejto simulácii môže jedinec nechať desať rokov života a stále tvrdiť, že jeho projekt nieje tak úplne ideálny.
Existuje však minimálne jeden hráč, ktorý tento časový údaj strávil po boku Rollercoaster Tycoon 2, ktorého koncept skalný fanúšikovia preniesli do open-source verzie a vytvorili tak kultúru pre početných nadšencov. Obrázky dole pochádzajú zo spomínanej desaťročnej mapy, ktorá bola vytvorené bez nutnosti kalkulovať s financiami, v opačnom prípade by to asi bolo viac mesto duchov než fungujúcim parkom plným hotelov a prekvitajúcej kultúry. Aj takto sa v dnešnej dobe hrajú hry, ktoré majú už pramálo spoločného so súčasným AAA štandardom.