Prey konečně s podporou PS4Pro

Prey konečně s podporou PS4Pro
08:09, 31.05.2017

Prey odstartoval ve velkém stylu a chvála se na něj snášela ze všech stran. Kromě nějakých obligátních bugů šlo o povedený start hry. Asi nejvíce rozruchu, když to v tomhle světě dramatizování všeho na internetu řekneme, způsobil fakt, že na krabičce s hrou stojí, že hra je vylepšená pro PlayStation 4 Pro a ona nebyla.

Nejnovější patch 1.04 to napravuje a nyní by na PS4Pro měla hra vypadat výrazně lépe. Nativní 4K rozhodně nikdo nečekal, ale zapnutí či vypnutí některých věcí rozhodně zvedne vizuál výše ve srovnání se standardní PS4. Úpravy se týkají kvality textur, odrazů, stínů a dalších věcí (detaily si můžete přečíst níže).

Další opravy se týkají zabugovaných questů, kterých je slušný výčet. Nakonec je v tomto patchi další pokus o opravu input-lagu ovladače na PS4, který je opravdu nepříjemný. Patch je dostupný už nyní na PS4, na PC a XONE později tento týden. Celý výčet oprav najdete níže:

Update v 1.04

  • PS4 Pro Support added for:
  • – Enable Screen-Space Reflections
  • – Higher quality shadows
  • – Improved texture appearance
  • – More texture memory (stable streaming)
  • – Anisotropy 16x (from 4x)
  • – Improved visual fidelity
  • – Less LOD usage
  • – Dynamic lights show up further
  • – Particles are allowed to draw more pixels per effect
  • Particle refraction enabled
  • Additional fixes for PS4 input drift
  • Glooing Cook between objectives no longer breaks mission
  • ‘Nightmare is Hunting You’ no longer plays after completing ‘Copy Protection’ without Typhon Neuromods installed
  • Disgruntled Employee mission now properly completes if player finds Grant Lockwood prior to getting mission.
  • Sarah Elazar will now give the code for Cargo Bay B if player has hostility from Phantoms
  • Aaron Ingram will no longer flee and cower when released in Psychotronics
  • Player can no longer lock themselves in the security pharmaceuticals office in Trauma
  • Superfruit no longer appears shrunken and flat when fully grown.
  • Adjusted timing on several cutscenes.
  • Blank objective markers no longer persist above reticle
  • Using key actions while controller prompts are shown will no longer cause a freeze.
  • Tracking bracelets are now sent to Recycler with “Transfer all Junk”


DALŠÍ

CGwillWin