Povětšinou, když dojde na ukázku videa od Digital Foundry tak to smrdí nějakým průšvihem (třeba nedávno u Prey), ale tentokráte ne. Šťouralové z DF se podívali na zoubek Wipeou Omega Collection na PlayStation 4 a PlayStation 4 Pro a sami jsou překvapeni jak poctivě udělaný remake/remaster to je.
V trailerech Sony stále ukazovalo výrazný nýpis "Dynamic 4K". Jakoby si chtěli krýt záda, až hra nepojede tak jak všichni očekávají. K jejich kreditu je třeba říci, že to byla opravdu pouze pojistka. DF zjistili, že v hra v nativním 4K běží naprosto stabilních 60fps a při jejich testování nenarazili na jediný případ, kdy by dynamicky snížila rozlišení. Tudíž se na hru kouká nádherně.
Zajímavé je, že ve hře lze zapnout Motion Blur, který sníží renderované rozlišení a dopočítává na výsledných 2160p. Dle DF je tento efekt zcela zbytečný a je lepší jej mít vypnutý a užívat si plného 4K. To vše s 4x8 EQAA (ATI nativní anti-aliasing) a v plném HDR. Všechny textury a objekty ve hře dostali poctivý upgrade takže hra vypadá na PS4Pro úchvatně a řadí se vedle Horizon Zero Dawn.
Majitelé FullHD TV také nepřijdou zkrátka, hra používá supersampling k zlepšení obrazu. Bez Pro konzole dostanete nativní 1080p se stejným anti-aliasingem a 60fps, což je také velmi dobré. Když se podíváte na video, vše zmíněné tam uslyšíte a také uvidíte porovnání verzí hry původní versus nová. Nejvíce je to vidět na PS Vita vs. PS4, kde skok grafický kvůli rozlišení a výkonu přenosné konzole je opravdu znatelný. Za mě palec nahoru. Tohle vypadá jako typický zástupce first-party titulu ukazující co vše hardware dokáže a nenechám si to ujít.