George Raymond Richard Martin nás už od roku 1996 zásobuje špičkovou fantasy literatúrou, ktorá síce čo do obsahu nečíta len "Hry o tróny", avšak jeho meno bude už navždy spojené s týmto stále nedokončeným kultom (ostáva jedna kniha). Ona popularita sa ostatne v tomto svete naplno rozbehla až s príchodom televízneho seriálu z produkcie HBO, ktorý mal premiéru až v roku 2011.
No a teraz k hernej podstate tejto novinky. Spoločnosť Obsidian Entertainment (autori Fallout: New Vegas, Star Wars: Knights of the Old Republic 2, South Park: The Stick of Truth či Pillars of Eternity) mali jedinečnú príležitosť sa v roku 2005 pustiť do konceptu Game of Thrones, avšak na základe podmienok vývoja dali od tejto hry ruky preč. Kostra príbehu bola vraj dosť orezaná a v samotnom spracovaní, sa nepočítalo ani s mágiou či prepracovanými možnosťami samotných kultúr tohto univerza. Bolo to viacmenej len o drakoch a pár rytieroch. Aj z tohto dôvodu sa Obsidian radšej pustil do oveľa ambicióznejšieho titulu s otvorenou mapou, z ktorého nakoniec vznikol Neverwinter Nights II.
Dnes sa už len môžeme domnievať čo by nasledovalo po prijatí danej ponuky a či by príchod tejto značky do populárnych vôd televízie nedal možnosť aj im neskôr vytvoriť niečo unikátne, každopádne herná schéma Game of Thrones už mala pár výsledkov a tak nejako stále čaká na dôstojné spracovanie v interaktívnej podobe. Uvidíme či sa ho v budúcnosti ešte stihne dočkať.