Pravdou je, že hra jako taková úplně zrušená nebyla, ale spíše přesunuta k posouzení, co je použitelné v současných trendech. O čem, že to mluvím? Před pár hodinami se herní vydavatel EA rozhodl zavřít jedno ze svých studií – Visceral Games. Borci z tohoto studia stojí ku příkaldu za sérii Dead Space a v posledních několika měsících, letech na dosud nepojmenované Star Wars hře.
Během loňské E3 jsme mohli z této lineární akční adventury vidět i pár sekund záběrů ze hry, z kterých nešlo sice nic usuzovat, ale bylo fajn vidět pár snímků z projektu jehož scénář má ve své režii zkušená Amy Hennig (pracovala třeba na sérii Uncharted).
Důvodem zavření studia bylo dle vyjádření EA neustále se protahující vývoj a s tím související požadavky trhu, které se neustále měnily. Takže vývoj byl tedy kompletně pozastaven. Veškerá práce byla předána studiu EA Vancouver, které má za úkol hru přizpůsobit současným trendům. Což bude znamenat i fakt, že již nepůjde o lineární akční akční adventuru, a lá Uncharted ze světa Star Wars, ale úplně o jiný žánr. Za mě je to velká škoda, protože jsem se zrovna na tento Star Wars titul hodně těšil a vkládal do něj velké naděje.