Patrice Désilets se po dlouhých letech v Ubisoftu Montreal a krátkém intermezzu v THQ rozhodl v roce 2014 založit vlastní studio Panache Digital Games. Od této doby pracuje společně se svým zhruba třicetičlenným týmem na titulu Ancestors: The Humankind Odyssey. Dosud jsme ze hry viděli pouze dvojici krátkých a relativně nicneříkajících teaserů. Podoba Ancestors se navíc v průběhu vývoje měnila, takže jsme první konkrétní obrysy dostaly až nyní na The Game Awards.
Níže se můžete podívat na nový trailer i samotnou ukázku z hraní, kterého se ujal právě Patrice Désilets. Ancestors: The Humankind je survival titul z pohledu třetí osoby, jenž vás vezme do otevřeného světa Afriky. Zásadní ale je, že se jedná o svět před 10 miliony lety. Čeká vás tudíž příběh evoluce, lidoopů a celkově něčeho ve hrách dosud neviděného. Děj skončí asi 2 miliony let před naším letopočtem, takže celkem obsáhneme 8 milionů let evoluce.
Vyjma samotného prvku evoluce bude hrát prim i správa klanu, souboje s ostatními živočichy a postupně se měnící podmínky v průběhu let. Ačkoli je na grafické stránce patrné, že nejde o AAA titul, tak zbytek informací zní rozhodně hodně ambiciózně. Od člověka, který stál u zrodu série Assassin's Creed ostatně nejde čekat nic jiného. Ancestors: The Humankind Odyssey by mělo vyjít v průbehu příštího roku na PS4, Xbox One a PC.