Rok 2019 by za istých okolností mohol patriť aj očakávanej sci-fi RPG Cyberpunk 2077, ktorej vývoj má pevne v rukách poľský CD Projekt RED. O hre sme už dlhší čas nič zásadné nečítali, avšak aktuálne by vás mohla zaujať potešujúca informácia, ktorá sa dotýka samotnej mapy a jej oblastí.
Maciej Pietras, pracujúci na vedúcej pozícii cinematic sekcie, sa vyjadril na adresu všeobecne využívaného procedurálneho generovania. Táto forma sa v ich hre nijako nevyskytne, keďže každá budova kam bude reálne možné vkročiť, je a bude výsledkom ručnej práce animátorov. Maciej to v istom interview prirovnáva ku odlišnosti voči ich sérii Witcher, kde sa museli logicky sústrediť na mapu vo forme horizontálnej priamky. Cyberpunk je ale budúcnosť kde sa šetrí priestorom a s ním treba rátať vo vertikálnom zosobnení, čiže v akejsi forme ľudského mraveniska. CD Projekt teda v tomto smere chce brať na zreteľ hlavne osobitosť detailov, ktoré v spojení s obsiahlou mapou Night City vytvorí jedinečnú atmosféru. Na otázku; či nás dej zanesie aj mimo hranice mesta, potom padla z jeho úst jasná odpoveď, nie.