Táto japonská značka, bez ktorej si dnes segment akčných hier asi ani nevieme predstaviť, je stále viacmenej držaná medzi mantinelmi silných producentov, ktorý jemne brzdia ich kreativitu a snahu o prevraty v zavedených cestičkách. Robila im to SEGA, svojho času Square Enix, Microsoft a z časti určite aj nateraz spolupracujúce Nintendo. Táto firma, však evidentne vidí stále ďalej než za nejaké archaické konvencie, čo opäť pripomína aj vyjadrenie jedného z vedúcich mien vo firme.
Atsushi Inaba už v minulosti spomínal ich snahu o revolúciu v žánre fantasy akčných hier. Tá však narážala na čiastočné vlastníctvo ich IP, ktoré neskôr nemohli ďalej rozvíjať, keďže im fakticky nekompletné práva nedovolili ísť do nových nápadov. To by Platinum chcelo tento rok definitívne zlomil a to s predstavením a následným vydaním úplne novej a vlastnej hry, ktorá v zmysle konvencií nemá obdoby. Inaba nadšene opisuje dizajnérsku prácu na ešte neohlásenej hre, ktorej čiastočné prvky nájdeme aj v tretej a stále pripravovanej časti série Bayonetta na Switch. Táto hra by mala v budúcnosti odtrhnúť Platinum od sladkého cecku obmedzených videní "kravát", a ponúknuť im možnosť vydávať hry samostatne a bez mantinelov.
Ak sa to skutočne podarí realizovať, zo spomínanej značky by po viac ako desiatich rokoch tvrdej práce, mohol behom krátkej doby vyklíčiť gigant hodný mien, ktoré mu pomáhali vyšplhať sa na terajšie povedomie, v zmysle súčasnej popularity. Budeme im v tom držať palce a tešiť sa na projekt Bayonetta 3, ako aj toľko opakovanú novú IP s revolučnými ambíciami.