Spoločnosť Sucker Punch a jej dobre známa séria inFAMOUS, sa môže pochváliť desiatkou horiacich sviečok, keďže je to aktuálne desať rokov, čo vstúpili na scénu s touto IP, ktorá dodnes zaznamenala štyri radové časti. Autorom samozrejme gratulujeme a tešíme sa na ich prichádzajúcu akčnú adventúrku Ghost of Tsushima, ale do tej doby, si môžeme prostredníctvom série twittov prezrieť zákulisie vývoja a rôzne doteraz nevidené zaujímavosti.
1) The original working title for inFAMOUS was True Hero. We tried out many titles, and even at the E3 2007 reveal we were awaiting legal clearance for “inFAMOUS.” We had a backup trailer ready with an alternate title just in case, but luckily inFAMOUS was approved in time. pic.twitter.com/mqTHhh2jo3
— Sucker Punch (@SuckerPunchProd) 26. mája 2019
3) Early on, the pitch included super-heroic actions like customizing buildings to give a neighborhood new types of shops to keep citizens happy. pic.twitter.com/8NGG11nGKv
— Sucker Punch (@SuckerPunchProd) 26. mája 2019
5) Characters once spoke in a gibberish language and interactions included emotes instead of full dialogue. pic.twitter.com/4zFeBri5jY
— Sucker Punch (@SuckerPunchProd) 26. mája 2019
8) At one point, the hero could do vehicle stunts including motorcycle parkour. pic.twitter.com/r0qeCSyotZ
— Sucker Punch (@SuckerPunchProd) 26. mája 2019
10) To this day, Zeke’s voice is still Sucker Punch’s outgoing voicemail message. pic.twitter.com/r4xPIMNY8d
— Sucker Punch (@SuckerPunchProd) 26. mája 2019