Ručne kreslený 2D projekt Cuphead je žiarivým príkladom dôležitosti umelecky pojatých značiek, ostatne jeho popularita ako aj nedávny port na Switch jasne ukázali, že danému a pre niekoho archaickému žánru, stále neodzvonilo.
Hlavné vývojárske srdce spoločnosti Studio MDHR, ktoré je tvorené rodinným kruhom, sa mimochodom aktuálne teší z možnosti previesť svoj projekt aj do automobilov značky Tesla, čo má priamu súvislosť s ich túžbou ísť ďalej. Nie snáď, že by sme Cuphead čoskoro mohli vidieť v hernej podobe na rýchlo varných kanviciach, ale narážam skôr na ich túžbu pracovať na legendárnej sérii Zelda.
Práve tento Nintendo klenot by pre Maju, Chada, a Jareda Moldenhauerovcov bol splneným snom, čo uviedli v interview pre magazín Nintendo Force. Ak by sa k niečomu takému naozaj dostali, chceli by spracovať rýdzu a ručne animovanú Zeldu so všetkou parádou, tak ako to dokázali u značky Cuphead.