Aktuálne vydaný projekt Fire Emblem: Three Houses, teda veľká TBS exkluzivita na Switch, sa začína pomaly ale iste etablovať na prvotriednu AAA kvalitu súčasnosti. Preto je dosť zaujímavé sa dozvedieť, že za jej vývojom tentokrát nestáli pôvodný autori Intelligent Systems, ale naopak Koei Tecmo.
To vytvorilo väčšinu obsahu a takpovediac, tiahlo loptu na bránu za malej asistencie IS. Vývoj bol zverený do rúk vývojárom stojacím za sériou Romance of the Three Kingdoms, čo sa evidentne podpísalo aj na hromade noviniek v gameplay schéme. Pôvodne sme o tomto fakte vlastne vôbec netušili, keďže Nintendo sa o svojom prerozdeľovaní prác medzi viacero štúdií nejako nerozpráva, každopádne nový Fire Emblem v tomto smere nie je žiadnou novinkou, ostatne Big "N" už podobný systém aplikovalo aj na svoje staršie produkcie a je to obraz súčasného trendu v globálnom merítku.