Bungie po útěku se svou značkou Destiny od Activision dělá všechno pro to, aby hru přiblížilo svým věrným hráčům a hlavní designér Luke Smith popisuje jejich designérské záměry na dlouhých elaborátech na webu. Což je naprosto skvělé a pozitivní nálada zatím v komunitě převažuje a všichni se těší na vydání Shadowkeep 1. října. Změn ve hře bude hodně a včera byla představena zbrusu nová.
Dotkne se systému fungování jednotlivých sezón v rámci herního roku. Nyní byly celkem tři za rok (aktuálně běží Season of Solstice) a k jejich hraní byl potřeba Annual Pass. S tím byl problém v tom, že pokud jste neměli šanci hrát jednu ze sezon, tak jste měli smůlu, protože jste zaplatili za vše. Nový systém to změní, protože přejímá systém podobný tomu z Fortnite a jejich Battlepassu.
Nově budou sezony čtyři a každá z nich dá každému hráči speciální artefakt a Battlepass se 100 levely odměn. Tudíž i bez placení půjde získávat něco ze sezony. Samozřejmě bude dostupná i prémiová část Battlepassu za 10USD na sezonu, která odemkne dolní řadu odměn. Tzn. že pokud se vám bude jedna sezona líbit víc než jiná tak si můžete připlatit a nebo hrát stále "zadarmo" a to i bez zakoupení Shadowkeep (v jeho ceně je první sezona zahrnuta). Mezi odměnami jsou zbraně, vybavení, ale také engramy tzn. loot boxy a na nějaké úrovni 35 získáte novou exotickou zbraň. Pouze platící budou mít přístup ke speciálnímu Eventu v každé sezoně, který je vždy nějaká speciální mise opakovaná dokola pro odměny.
Na začátku minulého odstavce jsem zmínil artefakt. To je úplná novinka, kterou jsme doposud ve hře neviděli. Ten nabídne celkem 25 různých perků (buffů), které půjde aktivovat a dokonce levelovat. O jednotlivých buffech moc nevíme, ale vypadá to na zajímavý experiment, který by mohl pro hráče hru ještě víc oživit. Že by některé z nich byly něco jako lebky v Halo? To jenom spekuluji z ikonek na obrázku, který vidíte úplně nahoře. Každopádně Destiny 2 Shadowkeep a jeho budoucnost vypadá čím dál tím lépe, už se těším na 1. října.