hw
Herní sluchátka Nedis GHST100BK

Herní sluchátka Nedis GHST100BK - recenze
12:00, 03.01.2020

Sluchátka s mikrofonem od Nedis jsou lehká a na uších dost pohodlná, a to i pro mě jako hráče obrýleného. Kabel dlouhý 2,2 metru je senzační nejen na soustředěné hraní, ale i na sledování seriálu či filmu, když nechcete být slyšeni, protože dosáhne až na nedalekou pohovku. Barevně se jedná o dílo černo modré, což mně osobně hezky zapadá k celkovému setupu a ladí k židli. Co se týče poslechovosti, jsou vhodné na filmy i hudbu, hry všeho druhu. Jako zarytý amatér Rainbow Six Siege tato sluchátka používám a dosud jsem neměl s identifikací směru, odkud nepřítel přichází, jediný problém. Dobře sedí i na větších uších a netlačí ani po delším používání. Cenově se jedná o částku na headset prakticky mizivou, v některých obchodech se vyskytuje už za lehce přes 450 korun.

Cena kvalitu převyšuje určitě, sluchátka se hodí i na sluchem poháněné FPS jako je Rainbow Six Siege

Mikrofon funguje jak má, ale když používáte nějaký hlasem aktivovaný komunikační systém a hru máte dost nahlas, někdy chytá zvuky přímo ze sluchátek, i když ne pravidelně nebo nijak často. Ovládání jak hlasitosti zvuků, tak mikrofonu, je přímo na kabelu, což je také ideální. Kvůli lehké konstrukci nejsou sluchátka nijak zvlášť bytelná, naštěstí nejsou první, kdo schytává mé poproherní tantrum, takže bez problémů drží už pěkně dlouho. Mikrofon a sluchátka lze zapojit odděleně, takže tento headset můžete využít jako jedno nebo druhé.

Klik pro zvětšení (Herní sluchátka Nedis GHST100BK - recenze)

Hodnocení

Herní sluchátka Nedis GHST100BK kvalitou převyšují svou cenu tím, jak příjemně sedí na uších a jak dobře se v nich hraje a pracuje i několik hodin v kuse. Dlouhý kabel je super v zájmu sledování filmů nebo hraní casual her, když nechcete vzbudit zbytek domácnosti. Mikrofon je někdy až moc citlivý, zejména při hrách, které potřebujete mít hlasitější a vy (stejně jako já) nesnášíte push-to-talk.

Koupit sluchátka Nedis GHST100BK

Za poskytnutí sluchátek k recenzi děkujeme společnosti Nedis