Keď som vám v roku 2018, na základe vlastných pocitov z hrania demo verzie vtedy pripravovaného a v zmysle konceptu unikátneho diela Harold Halibut, priniesol preview článok priamo z nemeckého Kolína nad Rýnom, ani len som netušil aký dlhý čas do vydania tejto klasickej adventúry nás ešte čaká. Nemecká indie spoločnosť Slow Bros si toho času svoj zdanlivý Kickstarter neúspech nebrala nejako významne k srdcu a po tom ako sa jej podarilo nájsť dostatočne silného partnera v zmysle vydavateľstva (Curve Digital) pustili sa naplno do dokončovania príbehu z morského dna.
Harold Halibut nás tak tento rok skutočne poteší svojou prítomnosťou a očarí ručne robenými kulisami s neuveriteľnou úrovňou detailov. Všetko to čo v hre uvidíte reálne existuje a bolo to pomocou Unity Engine rozhýbané do interaktívnej podoby. Harold však nie je len krásnou ukážkou moderného umenia dneška, on sám o sebe prezentuje klasickú hrateľnosť so zaujímavým príbehom o komunite žijúcej v bubline na dne mora. Záverom ešte stručne k vydavateľovi. Podľa najnovších indícií sa firma Slow Bros nakoniec o vydanie postará sama, keďže logo Curve Digital zmizlo zo všetkých komunikačných kanálov.