John Garvin sa nedávno v jednom z rozhovorov posadil hneď vedľa strojcu série God of War (David Jaffe) a takpovediac upustil paru z ventilu. John je v prvom rade nahnevaný na SONY, že jeho štúdiu SIE Bend zamietla pokračovanie ich podarenej survival horor značky Days Gone, avšak jeho frustrácia má viacero vrstiev.
Prvý problém sa podľa Johna spája s efektom "dokonalej hry", kde SONY po vydaní ich AAA investícií očakáva to najlepšie skóre na Metacritic a akonáhle sa čísla takpovediac nezelenajú, nastáva kríza pre vývojárov ako aj nemožnosť uskutočniť prípadné pokračovanie.
V druhom názore samotného autora Days Gone (kreatívny riaditeľ) sa rieši nákup zo strany hráčov. Garvin trocha nešťastne kritizuje otáľanie a vyčkávanie konzumentov na zľavy alebo free akcie, len aby nemuseli platiť plnú sumu krátko po vydaní. Ak by sa podľa jeho teórie Days Gone predával oveľa lepšie už v prvých dňoch vydania, druhý diel by bol oveľa reálnejší. Tu si však ja osobne dovolím do názoru pána Garvina vstúpiť s menšou korekciou, ktorá po príchode PS5 platí hneď dvojnásobne. Cenu samotnú udáva SONY a rovnako je to SONY ako investor a distribútor, kto určuje aké hry idú do PlayStation Plus akcií a zliav samotných. Hnevať sa v tomto prípade na hráčov za to, že sú krátko po vydaní skeptický a po nie práve presvedčivých recenziách váhajú s nákupom, je streľba nevinných - zvlášť ak si pozriete cenovky next-gen ako takých.
Ako ste už určite postrehli, Days Gone príde v porte na PC už budúci mesiac a to 18. 5. 2021.