V momente keď poľský CD Projekt RED ohlásil vývoj novej regulárnej hernej ságy pod ikonkou Wiedzmin, mnohých zarazila informácia o využití piateho Unreal Enginu. Poliaci totižto zahodili vlastný engine a rozhodli sa spojiť s Epicom. Dôvody sme však doteraz nepoznali, aspoň nie oficiálne, čo sa ale videom nižšie razom mení.
Rozhodnutie padlo na základe zjednodušenia vývoja a predchádzaniu prípadných problémov v momente, keď sa v pokročilej fáze produkcie bude zasahovať do samotného rozhrania. Skutočnosť, že Unreal využíva obrovské množstvo ďalších vývojárov po celom svete tak CDPR prináša oveľa istejšiu pozíciu v rámci technického aspektu a oni sa tak môžu sústrediť na vývoj ako taký.
Apropo, tu je zoznam všetkých firiem využívajúcich UE5Soak in more information on why @CDPROJEKTRED has chosen to use #UE5 to build new open-world games, including a new saga for The Witcher! 😻 pic.twitter.com/IVKFKljwf7
— Unreal Engine (@UnrealEngine) April 5, 2022