Garfield Lasagna Party

Garfield Lasagna Party - recenze
Garfield Lasagna Party - recenze
16:36, 09.11.2022

Už se vám stalo, že jste měli doma návštěvu a hledali jste způsob, jak posunout zábavu na další úroveň? Zkusili jste jim někdy nabídnout sledování animovaného Garfielda? A k jídlu například lasagne? Ne? A už vás napadlo tyhle dvě věci spojit a zkusit co to s vaší párty udělá? Na tohle se snaží najít odpověď nový počin studia Microids, které vydalo svoji první hru už v roce 1986 a nyní uvádí svoji nejnovější hru s názvem Garfield Lasagna Party.

Klik pro zvětšení (Garfield Lasagna Party - recenze)

Jak už z názvu hry vyplývá, jedná se o další z párty her. Je rozdělena na tři herní režimy, které se hrají samostatně. Ten první se nazývá Lasagnový závod a jedná se o klasickou deskovou hru kde se posouváte po poli směrem dopředu po hodu kostkou. Každé políčko má různé vlastnosti, někde si musíte brát kartu s další informací, jinde zatočíte ruletou anebo na vás zaštěká pes a vy se musíte posunout zpět. Vítězem se stane samozřejmě ten, kdo nejdříve dorazí do cíle. V menu se dá nastavit trvání hry, obtížnost nebo třeba i výukový režim. Hodně jsem přemýšlel, kdo si bude chtít deskovou hru zahrát na PlayStationu a zjistil jsem, že já to určitě nebudu. Hra byla v některých částech i trochu nudná a když hrajete čtyři tak docela často mi připadlo, že bylo potřeba dlouho čekat, než se člověk dostal na řadu.

Druhý herní režim je Lasagnová výzva. Zde se jedná o soubor třiceti dvou miniher s takovými názvy jako nakrájej to, katapultovaný koláč, houpe to anebo třeba kočičí kapela. Při posledně jmenované hrajete na nástroj kdy ze shora padají symboly z PlayStation ovladače a vaším úkolem je zmáčknout na označením místě správné tlačítko. Další hry jsou například válení sněhové koule, uskakování před psem, krájení pizzy tak aby na každém kousku byly tři kusy salámu anebo balancování na sněhové kouli. Jedná se o velmi jednoduché hry, které, když máte ten správný věk anebo v sobě máte správnou hladinu alkoholu, mohou být docela zábavné.

Třetí herní režim je Lasagnová světová show, což je vlastně turnaj ve vybraných minihrách. Na začátku si vyberete počet miniher, co chcete hrát – na výběr máte 2, 8, 16 anebo 32 her. Vítězem se stane ten s největším počtem výher.

Každý ze tří herních režimů mohou hrát až čtyři hráči. Hru jsem hrál na PS5, takže kdybych si chtěl opravdu zahrát ve čtyřech, tak bych musel požádat někoho z přátel o zapůjčení dalších DualSensů. Předpokládám, že moc hráčů, co mají doma čtyři ovladače asi nebude. A to je jeden z velkých rozdílů oproti párty hrám ze série PlayLink, kde vám stačí mobilní telefon k připojení ke hře. Graficky je hra celá vyvedené ve stylu Garfielda, objevují se tam i jeho kamarádi Odie, Arlene a Nermal. Hudbu doporučuji vypnout, protože jednoduchá melodie začne být po několika minutách opravdu otravná, hlavně v menu. Výhodou pro náš trh je lokalizace do češtiny.

A pro koho je hra opravdu určena? Viděl bych to na děti maximálně prvního stupně ZŠ anebo případné alkoholové párty kdy některé vybrané minihry můžou pobavit. Jen nezapomeňte, že budete potřebovat připravit čtyři si ovladače.

Za poskytnutí hry na recenzi děkujeme společnosti Microids

Recenzovaná verze: PS5
60%