The hype is real! Diablo 4 je číhá v kobce za humny a Blizzard se nás snaží navnadit vším možným a především ujistit, že tohle bude ta věc, od které nebudete chtít týdny zvednout zadek ani kvůli cestě na záchod a radši se necháte nacévkovat. A my jim zatím věříme, protože obě bety byly super a zdá se, že návrat do Sanctuary bude pekelně dobrou zábavou.
Podpořit naše očekávání měl i včerejší stream s vývojáři, ve kterém se probíralo několik témat. V první řadě to byly změny založené na feedbacku z bety. Jak jsme psali v našich dojmech, přišlo mi, že jak druid i barbar jsou značně slabší než ostatní classy. Především čaroděj je působil jako řezník z průmyslovky, protože chain lightningem dokázal instantně zástup démonů a souboje s bossy byly jednoduché až hanba. Takže šup šup, blesky budou méně efektivní, a naopak druidovi zvířecí kamarádi silnější. Opak platí o nekroušovi, jehož nemrtví poskoci by se měli v prach obracet mnohem častěji, než tomu bylo doposud.
Vybalancováno toho bylo více, mrkněte ale přímo na stránky Diabla, rozepisovat to nebudu, dokud mi o to nebudete psát v komentářích. Příjemné je, že lehkých změn se dočká i generátor dungeonů a měli bychom se dočkat lepšího zážitku, co se týče backtrackingu, tzn. vracení se zpátky stejnou cestou prázdným dungem. Velká část streamu pak byla věnována endgame aktivitám. Jestli si někdo stěžoval, že Diablo 4 je chudý příbuzný Path of Excile, myslím, že ho Paragon systém vyvede z omylu. Máme tu různé typy uzlů, obyčejné, vzácné či legendární, přidávající takřka božské staty a vše to navíc můžete kombinvovat s glyfy, jež párují víc uzlů dohromady. Spolu se správnými legendárními itemy tak hráč může přijít na hodně zajímavé buildy a vyladit si svého démonobijce dle svých představ.
Jasně, někteří „fanoušci“ na fórech stejně mručí a nadávají, že je to jednoduché a bezcílné, ale to jsou jen přisluhovači Lilith ane zaslouží si nic jiného než pár dní v kotli s vroucí panenskou močí. A poslední dobrá zpráva nakonec. Opět přijde možnost okusit Diablo ještě před vydáním. V rámci Server Slam eventu, ve kterém chtějí vývojáři otestovat sílu své serverové infrastruktury, aby se ji pokusili správně naškálovat až přijde den D. Osobně si stejně myslím, že jim to spadne, ale to už je takový evergreen. Každopádně termín Server Slamu je 12-14.5, kdy budu pryč, tak si to užijte beze mě.