16. května vychází Ghost of Tsushima: Director’s Cut. Díky tomu se nyní mohou i hráči na PC nechat zavést do konce roku 1200, kdy mongolská říše ovládala mnoho dnešních východních zemí. Ostrov Tsushima je to jediné, co stojí mezi pevninským Japonskem a masivní mongolskou invazí generála Chotun Chána.
Součástí PC verze bude podpora technologií NVIDIA DLSS 2 a DLSS 3, které umožní hráčům znásobit snímkovou frekvenci. Hráči také mohou využít DLAA, která pracuje s nativním rozlišením obrazu a zaměřuje se na chytré vyhlazení hran, nikoliv na zvýšení výkonu. Ve hře bude možné zapnout DLAA a DLSS 3 zároveň pro kombinaci maximální kvality obrazu i navýšení snímkové frekvence.
Nechybí samozřejmě ani podpora NVIDIA Reflex, kterou lze využívat bez ohledu na další nastavení na všech GPU GeForce RTX i GeForce GTX od řady 900 výše. Přináší snížení latence systému pro rychlejší a přesnější reakci na ovládání, což se u samurajské akce hodí nejen v multiplayeru. Technologie je dnes již využívána ve více než stovce her (včetně 9 z 10 nejpopulárnějších kompetitivních stříleček) a využívá ji většina majitelů GPU GeForce. Jen v loňském roce s ní odehráli více než 10 miliard hodin.
Pro Ghost of Tsushima: Director's Cut jsou optimalizovány nejnovější ovladače Game Ready.