Máte pocit, že jste si už dlouho nepošmákli na pořádně tučňoučkém RPGčku? Nemějte obavy, v druhé polovině tohoto roku nás čeká slibné mýtické RPG a navíc vypečené z Čech. Na hře pracují osvědčení kluci (a možná i pár holek) z Cinemax. Díky nim nás tak čeká po dlouhé době trošku netradiční RPG, které se pokusí zaujmout hráče tak nějak jinak a s mírnou dopomocí božské síly . V tomto rozhovoru se dočtete několik doposud nezveřejněných informacích, navíc můžete očíhnout i krásné screenshoty. Zajímavé odpovědi Vám naservíroval hlavní designer hry Numen - Aleš Ulm.
1) CG: Na co jste se při vývoji hry zaměřovali? V čem se hra liší od běžných RPG her podobného tématu?
Aleš Ulm: Při vývoji Numenu jsme se snažili hráčům přinést RPG, které by nebylo jen klikacími orgiemi, ale spíše odměňovalo hráče, kteří chytře používají různé speciální ability. To na pozadí zajímavého příběhu a s přítomností několika unikátních herních prvků a mechanizmů.
Celý rozhovor si přečtete ZDE.