Filmový režisér, herec, scenárista, herný vývojár, filantrop a milovník gumových medvedíkov (záver vety silne páchne iróniou) Josef Fares, sa jemne oprel do súčasnej generácie konzol a zvlášť platformy PlayStation 4. Josef a jeho firma Hazelight Studios, na nedávnej E3 predstavila zaujímavú akciu A Way Out, ktorá nás prevedie útekom dua trestancov z vezenia. Práve tento projekt pripravovaný pre PC, PS4 a XOne robí evidentne vrásky samotnému Jožkovi, keďže prirovnal PlayStation 4 výkonom ku 5 rokov starému PC a dodal, že ich možnosti sú jednoducho obmedzené slabým výkonom konzol čím naznačil, že hra ako taká by mohla mať lepšie kvality ak by bola striktne na PC.
A Way Out je dosť špecifický príklad, keďže ide o kooperačnú hru, ktorá musí aktívne premietať dve na sebe nezávislé postavy a ich pohyb na rozdelenej obrazovke, avšak nemyslím si, že ak je niekto talentovaný odborník, nedokáže aj z PS4 vyťažiť nádherné veci (poznáme série, ktoré sú toho dôkazom). Rovnako vieme, že v momente kedy sa vydá nová generácia konzol behom mesiaca ich PC komunita považuje za výkonom podružné, takže Jožko takto len dokazuje, ku akému táboru má bližšie.