Pod jménem Visceral Games mě osobně vyskočí jako první Dead Space. Tahle série sice postupně upadla v průměrnou střílečku, ale první díl se řadí u mě k nezapomenutelným zážitkům. Mezi ostatní tituly studia patří třeba dvojice kmotrů - Godfather, nebo specifické Dante's Inferno anebo nepovedený Battlefield: Hardline. A v posledních letech hlavně spojení Star Wars a Amy Henning. Tohle vše už je minulost a EA oznámilo, že studio Visceral Games ukončilo své fungování.
Co to znamená? EA slibuje, že většina zaměstnanců bude přesunuta do jiných týmů a studií v rámci EA, takže o lidi by mělo být postaráno. Co to znamená hlavně pro Star Wars? Inu sen o lineární a čistě příběhové hře ze světa Star Wars se pomalu rozplývá. EA prý dalo na zpětnou vazbu hráčů a prý je třeba hru udělat s větším záběrem a více otevřenou, protože to lidé od EA her chtějí. Co si pod tím představíte je na vás, já za sebe mám jasno. Nejasno máme v případě Amy Henning, která vypadá, že tedy s projektem končí a hledá jinou příležitost. Samotný projekt se přesouvá do EA Vancouver, kde dozná velkých změn.
Pro připomenutí si dáme launch trailer k jejich nejlepší hře - Dead Space. Takhle, devět let po vydání musím říci, že stále funguje.