Včera sme si spoločne naliali čistého rumu a nad jeho vôňou prebrali nároky na vaše PC, v prípade ak plánujete projekt Sea of Thieves spúšťať práve v týchto vodách (bude vám na to teoreticky stačiť totálny nevýkonný šunt). Dnes nás ale spoločnosť Rare opäť potešila ďalšou zaujímavou várkou informácií.
Najdôležitejšia sa týka mapy a teda pomeru vody a súše. Autori majú v súčasnosti určitú mierku terénu nastavenú tak, aby sa pripojený pirát stretol s niekým zo sveta do 30 minút od prvého nalodenia. V budúcnosti však rozloženie ostrovov a pokladov chcú vývojári meniť podľa záujmu o titul samotný, čo nám môžeme prinášať skutočne originálne variácie a búrať tak akýkoľvek stereotyp. Pracujú takisto aj na väčšom počte plavidiel v jednom online okne čo znie určite super, zvlášť ak si predstavíte tie nápady samotných hráčov, aké by to mohlo vo výsledku priniesť.
Bájnu podmorskú bytosť a teda Krakena, bude možné objaviť a stretnúť už od samotného začiatku vašej hry. Jeho sila je zrejmá a na pokorenie tohto tvora musíte spolupracovať s ostatnými posádkami, inak vás čaká istá smrť. V súvislosti s týmto faktom bolo aj ozrejmené, čo zaujímavé čaká na pirátov po dosiahnutí najvyššej úrovne a teda legendy pirátskej komunity. Ak sa vám to podarí, dostanete pozvánku do zátoky pirátov, ktorá sa zároveň stane vaším domovom a útočiskom. Práve tu bude čakať nová sada úloh, ktorá z pohľadu náročnosti ponúkne veľkú výzvu a nie každý bude schopný jej čeliť s úspechom. Rovnako sa vám odomknú nové kostýmy či úpravy zbraní.
Je toho teda ešte veľa čo nás v Sea of Thieves bude lákať a už teraz napríklad poznáme názov prvého DLC (Ship Captaincy), ktoré umožní úpravu špeciálnej lode, o ktorú neprídete ani po vlastnej smrti. Mimochodom stále ne-populárne mikrotransakcie budú prítomné v jemnej forme, a to 3 mesiace po vydaní. Tento exkluzívny Xbox/W10 projekt vychádza 20. 3. 2018.