Je zajímavé, že v týdnu, kdy Activision oznámilo odchod dvou zakladatelů studia Sledgehammer (Glen Scofield a Michael Condrey), dostane jejich poslední hra Call of Duty: WWII změny, po kterých touží hráči už od bety. Ano, už v betě byla velká nespokojenost s tzv. ADS time a sprint-out time - což je čas kdy zamíříte přes mířidla, a to druhé kdy zamíříte ze sprintu. WWII totiž tyto časy měla velmi dlouhé oproti celé sérii a přizpůsobit se tomu bylo náročné. Ne, že by bylo dobré si nechat kecat do designu hry od komunity. Ale tyto parametry rozhodně neměli kýžený výsledek, že by hra byla více taktičtější a jádro CoD komunity bylo dost nespokojené.
Condrey se této úpravě stále bránil a moc nepřipouštěl její změnu. Hle, Condrey je pryč (nebojte má teplé místo přímo v Activision) a update to mění. Ano spíše to beru jako vtipnou shodu náhod, protože určitě nad tímto updatem dohlížel a byl jeho aktivním účastníkem, ale je vtipná ta shoda náhod. Tento buff se týká SMG, AR a LMG. Co potěší dále je lehký nerf ADS time pro sniperky Kar98k a M1903, který trochu sníží quickscoping, což je asi nejotravnější mechanika v každém CoDu (ve WWII opravdu nevyžaduje žádný skill). Další dílčí buffy a nerfy zbraní si můžete přečíst zde. Jsou to celkem vítané změny, ale osobně mohu říci, že dosti pozdě.
Komunita CoDu je celkem rozložená a není divu, že mnoho youtuberů se věnuje dalším hrám jako třeba Fortnite nebo PUBG vedle WWII. WWII je sice komerční úspěch díky hypu kolem druhé světové a "boots on the ground", ale její životnost v CoD komunitě je podobně špatná jako u předloňského IW. Nezbývá než nepochybovat, že David Vonderhaar a Treyarch opět ukáží, která sub-série má nejvíce fanoušků.