Do vydania tejto akčnej RPG s hack and slash mechanikami a izometrickou kamerou, ostáva už len pár dní (PC platforma sa dočká ako prvá 5. 12. 2019, konzoly až budúci rok) a tak je určite namieste si povedať nejaké tie detaily. Dnes to bude, zatiaľ čo pre vás už hru samozrejme recenzujeme, zo súdka s nápisom "Ako dlho to asi tak vydrží?".
Na túto tému sa internet posledné dni krúti okolo faktov z interview pre magazín Escapist, ktorý jasne definoval Darksiders Genesis ako projekt na 15 hodín čistého času. To ostatne korešponduje aj citácia prezidenta štúdia Airship Syndicate a spolutvorcu celej IP Darksiders.
Darksiders Genesis vám fakticky ponúkne 11 kapitol a 5 súbojov s veľkými šéfmi. Pôvodné plány počas vývoja definovali dĺžku dokonca nižšie, len na desať hodín čistého času, avšak postupne sa gameplay nabalil na rôzne odbočky počas postupu, a tak je z toho o päť hodín viac. Rozhovor s vedúcim vývoja sa ďalej venoval počtu celkových autorov hry ako takej, ktorý začínal na deviatich persónach a končil až na tridsiatich menách, odhodlaných priniesť túto zábavnú odbočku zo sveta Darksiders. Či sa to podarilo, sa dozviete okamžite po páde embarga.