World of Tanks rozširuje vozový park o dvojhlavňové príšery

World of Tanks rozširuje vozový park o dvojhlavňové príšery
11:47, 28.01.2020

Ani v roku 2020 sa populárna FTP akcia World of Tanks nechce nechať zahanbiť a pripravuje tak hromadu dodatočného obsahu, respektíve motivácie, prečo zas a znova sadať do tankov a vyraziť na Budapešť (ehm, nechal som sa jemne uniesť za hranice). V prípade balíčku s číslom 1.7.1 je však skutočne dôvod na obavy, keďže do hry prichádzajú dvojhlavňové mašiny schopné vás premeniť na istý druh syra. Viac sa dozviete v tlačových materiáloch nižšie.

Kolosální dvouhlavňoví tvrďáci už se valí!

Od včerejšího dne je ve World of Tanks první velké rozšíření roku 2020, které vychází pod číslem 1.7.1. a přichází s dlouho chtěnými dvouhlavňovými tanky.

Vývoj obrněných vozidel s dvojitými děly začal mezi první a druhou světovou válkou. Největšího pokroku v této oblasti dosáhli sovětští inženýři, kteří během 2. světové války vyvinuli hned několik projektů dvouhlavňových tanků. V roce 1939 bylo úspěšně provedeno první sovětské testování dvouhlavňového tanku, který získal označení KV-U-0, a v roce 1941 se k němu přidaly další.

Seznamte se s dvouhlavňovými těžkými tanky!

Výzkum nové dílčí větve dvouhlavňových sovětských těžkých tanků začíná s KV-3 na VII. úrovni. Budete mít možnost buď postupovat dál těžkou větví, nebo vyzkoumat tyto nové dvouhlavňové predátory. V aktualizaci 1.7.1 budou na bojišti řádit následující tři nová vozidla:

  • IS-2-II (VIII. úroveň)
  • IS-3-II (IX. úroveň)
  • ST-II (X. úroveň)í dva projekty: T-34-3 a KV-7.
  • Proč tyto prototypy nikdy neopustily rýsovací prkno?

    Přenést je do jejich kovové formy zabránily sovětským inženýrům dva faktory: Nevyhovující a komplexní operace i údržba. Ergonomie těchto vozidel byla horší v porovnání se standardními jednohlavňovými tanky. Také pravděpodobnost jejich selhání byla vlivem komplexnosti jejich konstrukce vyšší.

    „Koncept tanků s dvojitou hlavní pronásledoval mnoho tankových inženýrů, “ říká Max Chuvalov, publishingový ředitel World of Tanks ve společnosti Wargaming. „Ale z různých důvodů žádný takový projekt nikdy nebyl oživen. Přesto v naší hře můžete tyto monstra projet v bitvách a podívat se, jak by vypadaly, kdyby kdy opravdu byly vyrobeny.“

    Vysoké výrobní náklady. Vzhledem k nákladům na jejich vývoj a vytváření nových výrobních linek bylo ekonomicky výhodnější vyrobit dva běžné tanky s jednou hlavní než jeden dvouhlavňový kolos.

    Dvouhlavňové tanky byly nicméně považovány za inovativní a průlomové technické řešení své doby. Měly by vyšší šanci úspěšně porazit cíl. Byly konstruovány tak, aby hrály důležitou roli na bojišti — prorážet nepřátelskou obranou nebo naopak zadržovat nepřátelský postup.

    Ani jedno z výše zmíněných omezení ovšem nepředstavovalo překážku pro vytvoření nové větve tanků ve hře, proto jsme podpořili a rozvinuli nápady sovětských inženýrů. Při vytváření těchto vozidel jsme vzali v úvahu všechny jemné nuance a snažili se být v souladu se všemi principy konstrukce takových tanků. Všechny dvouhlavňové tanky mají například prodloužené pásy, vylepšené podvozky, zvětšené věže atd. Všechna vozidla jsou správná nejen z inženýrského úhlu pohledu, ale dokázala si udržet i původní vizuální prvky sovětských tanků.


    DALŠÍ
    
    CGwillWin