Jestli se těšíte na poměrně hutné RPG ze staré školy Wasteland 3, tak máme pro vás poměrně zajímavou informaci, kterou pro herní magazín PC GamesN sdělil sám level designer Jeremy Kopman.
Jde o fakt, že díky volbám v rozhovorech a stylem vašeho počínání se můžete dočkat deseti různých konců hry. A nejde jen o samotná zakončení hry, ale jde taktéž o spousty věcí ve hře, jenž vás zastihnou vlivem vašeho předchozího jednání. Vývojáři se netají, že si tak trochu inspirovali Falloutem. Prostě hned na začátku hry učiníte rozhodnutí, kterému nepřikládáte ani tak velkou váhu, ale ouha... o třicet hodin později, vaše nepatrné rozhodnutí, se dočká svého vyústění. Inu nepředvídatelné události v tomto izometrickém světě budou přesně tím elementem, který vás může zaujmout.
Jen připomínám, že hra Wasteland 3 od vývojářů ze studia inXile se na pulty obchodů dostane za necelé dva měsíce, tedy 19. května pro PlayStation 4, Xbox One a PC.