07:46, 13.03.2009
Rádi byste na Petera Venkmana řvali příkazy hlasově místo klasického ovládání "staromódního"? Bohužel, nejspíše by to nedopadlo dobře, proto byla taky tato funkce z finální hry vyškrtnuta. Výkonný producent hry Brendan Gross a kreativní ředitel Drew Haworth vysvětlují, že úplně původně se uvažovalo i začlenění hráče přímo do hry pomocí jeho vlastní postavičky s jeho vlastnostmi, jenže kvůli tomu pravému "pocitu" z Krotitelů duchů od toho nakonec bylo upuštěno. A stejně tak od hlasového ovládání. Kdybyste řekli Peteru Venkmanovi, aby šel otevřít dveře, tak by vás spíše něčím praštil po hlavě, než by je šel otevřít a tvůrci nechtěli z jeho ani ostatních postav dělat jenom nějaké hloupé loutky, prostě to nesedělo.
VÍCE K TÉMATU: Ghostbusters