Zlo se blíží do středověkého Slezska

Zlo se blíží do středověkého Slezska
10:37, 18.02.2020

Lokálne štúdio KUBI Games z Brna, ktoré je tvorené jedným jediným vývojárom menom Petr Kubíček, nám aktuálne predstavila nádejnú akčnú adventúru zasadenú do stredového Sliezska. Shadows over Silesia (v súčasnosti vo vývoji pre PC) pritom chce kombinovať hneď niekoľko žánrov súčasne. Samotné boje totižto tiahnu k RPG schéme, progres prekážok stojí a padá na náročných hádankách a milovníkov tichého postupu vpred, určite poteší prítomnosť stealth prvkov.

Shadows over Silesia je momentálne už mimo pred-produkčnej fázy a tak môže zaujať aj plnohodnotným a po stránke atmosféry zaujímavým teaser videom. Nenechajte sa tu zmiasť grafickým komiks artom hry ako takej, toto bude totižto poriadne démonická jazda plná fabulácie, to všetko na základe skutočných historických udalostí. Nižšie nájdete viac detailov ako aj už spomínaný teaser.

Příběh

Evropou zmítají náboženské bouře a nejeden kazatel předpovídá blížící se konec světa. Píše se rok 1428, a právě začíná husitské tažení do Slezska. Kacíři se zdají být pro zemi bez krále tím největším nebezpečím. Opravdové zlo ovšem číhá někde úplně jinde a nemá v plánu vést náboženské disputace.

Klíčové vlastnosti
  • Zajímavý příběh na pozadí skutečných historických událostí. Teaser trailer to úspěšně maskuje, ale ve hře se objeví démoni, rituály, sex, magie a krev. Prostě všechno, co k moderní fantasy přece patří, ne?
  • Lineární gameplay na bázi kapitol a levelů. Hráč se může snažit, ale už Murphy věděl, že pokud se má něco podělat, tak se to taky podělá.
  • Náročné hádanky a puzzly po vzoru klasických her adventurního žánru. Nic pro slečinky.
  • Průzkum podzemních kobek, jeskyní, klášterů, nebo hradů. A hezký pohled to nebude. Člověk si nesmí ten středověk příliš idealizovat.
  • Izometrická, stylizovaná, trošku pohádková, ale hlavně temná low poly grafika. Jinak řečeno - nízký budget se vcelku dobře maskuje za umělecký záměr.
  • Stealth pasáže. Ale bacha! Nestačí si vlézt do sena a myslet si, že když já nevidím je, oni nemůžou vidět mě. Tohle nebude Assassins Creed.
  • Soubojový systém, ve kterém přečíslení znamená problém. Oni ti démoni a kostlivci třeba můžou být už jednou mrtví, ale to neznamená, že mezi sebe rádi neuvítají další duši. Kdo nemá rád výzvy a chybí mu trpělivost, měl by raději počkat na Diablo 3.

  • DALŠÍ
    
    CGwillWin