Polyphony Digital si posledným patchom do ich nedávno vydanej pretekárskej simulácie Gran Turismo 7 výrazne zavarilo. Dajme teraz bokom, že samotná korekcia znemožnila hranie drvivej väčšiny modusov v hre na viac než jeden deň a poďme k tomu podstatnejšiemu. Niekomu v SONY/Polyphony evidentne prišlo, že mikrotransakcie v hre sú až príliš bezvýznamným doplnkom a tak upravili ekonomický aspekt rozhrania tak aby kredity za dokončené preteky/misie boli výrazne nižšie a vozidlá naopak drahšie. Komunite to pochopiteľne okamžite udrelo do očí a začali to riešiť cez Metacritic kde hodnotenie zrazili medzičasom na 2.5 a aktuálne už dokonca 2.0.
CEO Polyphony celú vec komentoval v tom zmysle, že v prvom rade mu ide o blaho hráčov a tak úpravou ekonomického aspektu nikto z ich strany nechcel nikoho nútiť ku dodatočnému plateniu. Zároveň vraj ale nechcú aby dochádzalo na grind a teda nutnosť opakovať preteky dookola len aby si zarobili na konkrétne vozidlo. Všetko sa vraj hráči dozvedia čoskoro a to v rámci pripravovaného dodatočného obsahu, kde sa všetko okolo úpravy ekonomiky v hre vysvetlí. Dôvod výšky cien vozidiel, ktoré rovnako výrazne komplikujú ich nákup už však Kazunori Yamauchi nijako nevysvetlil a tak je teraz vecou budúcnosti, či sú slová vyššie z jeho strany len zavádzaním alebo naozaj príde niečo čo ich časom vysvetlí.