Suverénne najočakávanejšia launch hra prichádzajúcej konzole PlayStation 5 a to remake hardcore RPG Demon’s Souls, sa od 19. 11. 2020 stane pevnou súčasťou knižnice drvivej väčšiny majiteľov daného hardvéru. Nové a nové zábery z tejto temnej značky nám avizujú nie len hrateľnost na vysokej úrovni (ono čo chcete vylepšovať u dokonalého produktu), ale aj vizuálne orgie.
V tejto súvislosti sme ešte donedávna netušili, ako to vlastne bude s podporou dnes stále riešeného ray tracing efektu, ktorý najprv štúdio Bluepoint Games avizovalo a potom o celej veci nastalo ticho. Dnes už vieme prečo to ticho. Autori nestíhajú tento prvok implementovať do hry pred šibeničným launch oknom a tak tam nakoniec bude chýbať.
CEO Gavin Moore sám uvádza; že keď začínali s vývojom novej verzie Demon’s Souls ešte vôbec netušili čo tam bude a čo naopak nie, v zmysle technických prvkov, nakoniec to končí elimináciou tohto efektu ale cez to všetko sa máme tešiť na krásne scenérie a hlavnú postavu zasadenú do atraktívneho prostredia s osvetlením v reálnom čase.