Japonský FromSoftware nedávno uviedol na trh veľkú expanziu pre svoju najúspešnejšiu hru vôbec, projekt Elden Ring, čo samozrejme uspokojilo značnú časť fanúšikov tejto hardcore akčnej RPG. Istá časť komunity však celú tú náročnosť nejako prestala dávať a začala na Steame cielene znižovať hodnotenie pretože je DLC pre nich príliš náročné. Najprv to vyzeralo, že vývojári s tým nebudú nič zásadné robiť a hru nechajú tak ako je, avšak nakoniec ustúpili tlaku konzumentov a vydali von prvý update.
Update bol označený ako kalibrácia balansu a skrýva sa za ním rýchlejší rast progresu a zvýšenie zberu Shadow Realm Blessings. Prvá sorta bossov by tak už nemala robiť problémy aj menej skúseným hráčom. Týmto zásahom do balansu si FromSoftware však na seba do budúcnosti uplietol bič, keďže hráči nateraz nebudú musieť tak razantne skúmať mapu a tým sa ochudobnia o kvalitu ich krvopotne vytvoreného level dizajnu a celkovú auru, ktorá zo Souls série odjakživa sálala.
A calibration update has been released for #ELDENRING Shadow of the Erdtree.
— ELDEN RING (@ELDENRING) June 26, 2024
Update notes are available here: https://t.co/RexDY49EOg
Thank you for your support and passion. pic.twitter.com/Jz9S0Y0fnK