Zo sveta sa aktuálne vynorila ďalšia smutná správa. Bez bližšie špecifikovaných dôvodov nedávno zomrel Mike Nash, Lead Principle Designer lomeno Concept Artist zo štúdia Guerrilla Games. Práve tam sa mu svojím talentom podarilo zostrojiť ikonické mechanizácie pre úspešný SONY projekt Horizon: Zero Dawn. Správu priniesol jeho kolega a kamarát Gavriil Klimov, ktorého by ste v Guerrilla hierarchii našli na pozícii Creative Director. Práve on preto najlepšie vedel aký talent v sebe Mike Nash nosí a o to väčšia strata to pre vývoj hier všeobecne je, keďže Mike v minulosti pracoval aj pre Blizzard a Kojima Productions. Ak si chcete pripomenúť jeho prácu, určite skočte očkom na koncepty priložené nižšie a zaspomínajte na ďalšiu zhasnutú hviezdu vývoja.
Mike Nashさん亡くなったと…
— 3D人-3dnchu- CG情報ブログ (@ymt3d) January 21, 2021
ArtStation - Michael Andrew Nashhttps://t.co/lImcAi9YQL
Mike Nash was a hardworking individual who would put in the hours to get better and try to do the best work possible. Mike has sadly left us and has passed away.
— Gavriil Klimov (@gavriilklimov) January 21, 2021
I would like for the CG and art community to remember him for his legacy of outstanding visual 3D work above all. pic.twitter.com/BxSy7ZEH6o